tisdag 9 augusti 2011

sömnapné med lite humor




Var det någon som såg avsnittet med Mike and Molly igår förresten ?

Jag gillar den serien , den är lättsam och behaglig och Melissa McCarthy är ju så charmig , gillade henne som Sookie i Gilmore Girls också! Billy Gardell är inte så tokig han heller , de passar verkligen bra ihop i serien .

När de hade "gosat" och skulle sova och hon vänder sig emot honom och han har på sig sin sömnapné mask !

Det var väl menat som roligt, men jag undrar om den som skrivit avsnittet har erfarenhet av en "cpap" mask ?
Undrar just hur min sambo känner det när han vänder sig om och jag ligger där i min mask och blåser luft...fast han har sagt att hellre det än som jag snarkade och hade mig innan , men han har också sagt att han längtar tills jag slipper den...

Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar