tisdag 18 september 2012

Tydligen dags för ett inlägg..

Jag ser att det var månader sedan jag gjorde ett inlägg .. om det mot förmodan är någon som läser den här bloggen så lovar jag (igen!) att jag ska skärpa mig.

Det har hänt så otroligt mycket i mitt liv det senaste året att jag faktiskt måste erkänna att bloggandet inte legat överst på "att göra listan"

Min mamma har snabbt blivit mycket gammal och skruttig och efter många jobbiga turer är hon nu på ett vårdboende.
På mitt jobb var det kaos , vilket resulterade i att jag i våras sade upp mig och nu ska jag också separera , inte mitt val ...

Så här står man helt plötsligt mitt i livet nyss fyllda 40 , arbetslös och ensamstående.
Livet kan ta konstiga och oväntade vägar ibland.

Men en tröst iallt är ju att det går bra med vikten och maten  , har en del problem med gallan men det kan jag ta en annan gång.

Vill också bara berätta att jag har nått samtliga viktmål i mitt förra inlägg !! Jippie :-)

På sexmånaderskontrollen fick jag ett nytt viktmål och det är att komma under MBI 35
för att göra det ska jag gå ner till 102,3 kilo.

När min viktresa började hade jag 49,2 i BMI och idag 37,9


Vad har ni för BMI ?


Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

2 kommentarer:

  1. Jag började min resa på ett BMI som var 47,5 nu ligger mitt BMI på 34,8 och jag vill ner till ett vanligt BMI. Jag förstår att du inte har haft en lätt period i ditt liv med kaos och många nya saker att vänja sig vid.

    SvaraRadera
  2. Jag gjorde en GBP den 29maj iår och började på ett BMI på 43,4 och nu har jag ett BMI på 30,6. Mitt mål är att komma ner i bmi så jag klassas som normal viktig:)

    SvaraRadera