onsdag 14 juli 2010

äntligen tid

Äntligen har jag fått en tid för en utredning på allergicentrum. 26 augusti.... det är långt kvar. Remissen "skickades" efter den 20 maj så nästan 3 månader !
Men tror ni att det kom nån remiss från Danderyd ? Nej det som kom var journalkopior... så på US gjorde de en egen remiss åt mig . Tack snälla söta !!

Under tiden lever jag som i ett vacuum.. har gått upp vikten jag gick ner till operationen och har jättesvårt att hitta motivation igen.. Har ni nåt tips ??!

Jag vet ju att jag kan få göra operationen bara utredningen är klar så jag borde ju verkligen anstränga mig nu.
Jag vill göra operationen , men min familj vill helst inte det.
Jag måste få mitt liv tillbaka.

Status ? tar en dag i taget..
KRAM


Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

1 kommentar:

  1. Hej vännen!!

    Jag förstår att det känns tungt och att motivationen är borta. Men jag tror den kommer tillbaka ju närmare GBP operationen Du kommer.

    Ta en dag i taget o njut av dagen, tänk inte så mycke på vad som komma skall.

    Carpe Diem <3 allt kommer att gå din väg nu kan det bara bli bättre!!!

    Massor av sommarkramar din vän i cybern//Mia

    SvaraRadera