måndag 2 augusti 2010

här händer inte så mycket

Men idag börjar jag med pulver (igen) .

Har haft skitsvårt att hålla mig till pulver men nu ska jag VERKLIGEN skärpa mig!
Om några veckor är det dags för allergiutredning och vem vet efter det kanske det blir aktuellt med operation igen . Måste ju gå ner de 10 kilona som jag lyckats ( grattis) gå upp sedan den inställda operationen....

Problemet har varit att det hänt så mycket annat runt omkring , grilla här eller där osv och då spricker det på en gång för mig .
Min dåliga karaktär är verkligen ett problem!

Ett annat problem är att det inte blir av på jobbet att jag går iväg och blandar pulver , så imorse kom jag på den geniala iden att ta två plastflaskor och hälla i en påse pulver i varje så då behöver jag bara fylla på vatten och skaka. Vi får se om det funkar , det kanske blir klumpigt.. men har laddad upp med en stor tillbringare vatten också och jag har en frukt när hungern blir för svår :-)

Målet för dagen är en liten mjukstart på 3 pulver 2 bars och 2 frukter och att klara av IDAG .
En dag är inte lika svår som 4 veckor och en dag + en dag +en dag...
ja ni förstår hur jag tänker....

Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar