tisdag 25 januari 2011

Tiden bara går och går ......

Och absolut INGET händer..det är så frustrerandes !
Jag mår pissdåligt och har ont överallt , i benen , i ryggen , i höfterna och knäna...inte så lätt att träna då :-( . Som det känns nu kommer jag inte att leva i många år till om jag inte lyckas gå ner i vikt...
Man kan ju inte lyckas med allt men kanske med nåt ? så jag ska ändå försöka ta tag i träningen och har bokat tid för instruktion på gymmet .

Svaret från allergicentrum var tydligen att de ville att jag skulle läggas in några dagar innan op för att testa olika läkemedel "live" , vilket innebär en extra kostnad och den kan inte Danderyd stå för .

Så min läkare på Danderyd som jag träffade för snart precis ett år sedan ringde upp mig i november och berättade att han skickat förfrågan till LIO (landstinget i Östergötland) för att se om de tar den kostnaden .

Det är status och näe, jag har såklart inte hört något..
Ni fattar att jag tappar motivationen va ?



Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar