onsdag 4 maj 2011

inläggstorka

Jag vet , inläggen duggar inte precis tätt här ....
Men jag ser att det är någon besökare här då och då . Trevligt !

Dagarna bara går och jag är fortfarande en tjock (are) gumma..Snart är det precis ett år sedan den "misslyckade" Gastric Bypass operationen. Ett år med väntan , väntan , telefonsamtal , frustation och ännu mer väntan har passerat... och inget har egentligen hänt. Mitt sista barnafödande år har passerat... så nu är det också kört..jag menar man hade så många planer och förhoppningar för drygt ett år sedan . Att man skulle ha hittat ett sätt för att få hjälp till självhjälp för att orka gå ner i vikt , ja vissa av er förstår... att man äntligen skulle orka motionera utan att ha ont . att obehindrat leka med sin son på golvet...
idag har jag konstant ont i knän , rygg och höfter och kan inte ens ha största storleken på xlnt/generous...

Hur har ni det ?


Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar