måndag 3 maj 2010

Äntligen tid för Gastric Bypass operation!

Är så himla trött.. och börjar väl äntligen förstå varför man aldrig är pigg.

Tror inte jag har berättat det, men fick till slut efter MÅNGA samtal en tid hos neurofys för en sömnapné registrering .
I samma veva fick jag också en tid för operation!!
Säg den glädje som varar när resultatet av sömnapné registreringen visar att jag har GRAV sömnapné med mer än 80 andningsuppehåll per timme och en syrenivå på 75 % när jag sover…
Det är väldigt illa så jag fick skjuta på operationen tills de har utrett lite mer.

Fick ”maskinen” idag, var in till US igen och provade masker.
Då jag nästan enbart andas med munnen fick jag såklart det värsta åbäket med en mask som täcker både näsa och mun.
MEN det gick riktigt bra och det tyckte nog sköterskan också för hon tyckte inte det var ide att jag låg där och provade mer när det fungerade så fint, utan bättre att åka hem och testa.

Har återbesök där nästa onsdag och en ny tid för gastric bypass operation på Danderyd är bokad till den 20 maj !!


Hur går det för er då ?

Kram



Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar