söndag 15 maj 2011

provokationsdags....

I morgon är det dags för den första av tre medicinska provokationer som de ska göra på mig på US i Linköping... tre måndagar efter varandra. Jag har varit så orolig idag..tänk om det händer nåt och jag blir dålig ?
Tänk om jag aldrig mer får se min son eller min sambo ?
Egentligen vet jag ju att det kommer att "gå bra" , men orolig blir man ju ..
I morgon följer sambon med , det var ju honom det var värst för sist. Åka akut nästan 30 mil och inte veta hur det var med mig ,själv var jag ju sövd.
Det är väl det som är skillnaden nu när de ska testa medecinerna att jag inte kommer att vara sövd , så blir det en rektion så kommer jag att vara medveten om det.

I natt hade jag en hemsk mardröm , men jag överlevde i drömmen så då blir det så.
Ont krut förgås inte så lätt eller hur är det ?



Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar