måndag 27 februari 2012

En vecka kvar !


Idag är det en vecka kvar !  känns helt overkligt ..

Har varit på utbildning i 4 dagar och det har gått jättebra att äta shakes :-)

(Varför skulle det inte ?)

Första veckan hade jag lite svårt att komma upp i 7 påsar men nu har jag bytt till shakes och det går bra att komma upp i 4 stycken per dag.

Tycker att vi har rört på oss en del men det har inte blivit något träningspass och idag när jag vägde mig hade jag bara gått ner 1 kilo sen i torsdags annars har jag legat på ett snitt av 0.5 kilo per dag .

Där ser man hur viktigt det är med motionen !

På onsdag är det dags för inskrivning på vrinnevi. Då blir det vikt kontroll och träff med narkosläkare .

2 kommentarer:

  1. Lycka till nu med din op Gbp och hoppas det kommer gå bra för dig. Själv så ska jag till vrinnivi på stor info den 15/3 och hoppas verkligen att jag kan få ansluta mig till din viktresa.
    Mvh Lotta

    SvaraRadera
  2. Hej Lotta !
    Ja häng gärna på :-) Det alltid bra med andra som går igenom samma . Du kanske får din op innan sommaren då?
    Kram Åsa

    SvaraRadera