fredag 17 februari 2012

Har fått datum för operation !!

Har inte hunnit tala om detta  , men i tisdags ringde de från Vrinnevi och berättade att jag fått operationstid den 5 mars !
Jippe!
Det blir bara 19 dagar på pulver ...

9 kilo på 19 dagar är målet !

Låter fullkomligt omöjligt men det går superbra.

Blir bara så himla sugen på kött när jag pulvrar . Undrar om det kan göra shakes med köttsmak ? ;-)

Åh det här är helt galet !! Nu ska det äntligen bli av!  igen :-)

Dagarna dit är redan fullspäckade så innan jag vet av kommer det att vara den 5 mars .
Tyvärr är det lite för fullt . hade nog önskat lite mer tid med familjen innan .
Det är så superspäckat på jobbet och dessutom ska jag på en tjänsteresa i 4 dagar .
Jag vet att jag inte är oumbärlig på jobbet , men har ju nyss varit sjukskriven i sex veckor för en annan operation ! och bara sex faktiska arbetsdagar kvar ...

Finns det ingen fler som snart ska göra operationen som vi ha lite sällskap på resan ?

Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar