torsdag 23 februari 2012

Pulver , inspiration och motion


Det går superbra med pulverdieten !

Men jag kan verkligen rekommendera shakes istället för pulver ... Man får äta färre men vadå ? De är MYCKET godare och hungern har ju ändå försvunnit efter ett par dagar ..

Nu har jag "pulvrat" sen förra onsdagen och har gått ner nästan 6 kilo ! Jag kommer definitivt att nå viktmålet inför operationen .

Just nu är jag på resa , ska på en utbildning i Göteborg och det känns skönt att pulvra . De här dagarna kommer att bestå av hotellfrukostar , middagsbuffer och annat gott som jag slipper ..

Jag vet att jag just nu inspirerar andra och det är ju roligt . Flera av mina kollegor avstod semla i tisdags och även en del kompisar har uttryckt att de blir inspirerade :-)

Det går bra med motionen också .

Jag kör zumba sculpt and tone varvat med promenader och jag märker att jag blir starkare och smidigare .

Det är ju inte världens lättaste att motionera när man nästan väger 150 kilo men jag kämpar på !

Ha en fin dag !

Kram


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar