torsdag 11 mars 2010

Överviktsenheten på Vrinnevi

Ringde idag. Remissen till ÖNH eller eg till Neurofys är skriven den 8 mars. Men inte skickad ännu....
Jag deppar ihop totalt om det här gör att opererationen blir senarelagd !
Jag väntar bara på att få göra operationen och hade förhoppning om att den skulle bli i april då det var så det lt på operationsplaneringen på Danderyd.. men om det tar en remiss en hel månad för att komma fram till Norrköping ( att bli åtgärdad) hur lång tid tar det sedan innan den blir skickad, mottagen i linköping och sen ska jag ju kallas... bara det tar ju tills i april.
Just nu står jag knappt ut med mig själv. Har inga kläder att ha . Vill helst inte visa mig.
Måste ha nya kläder , men hade tänkt vänta tills efter operationen...men allt är antingen utslitet eller för litet och jag bör ju vara så representaiv som möjligt på jobbet. Shit det går knappt ihop med mitt just nu dåliga självförtroende.
Det blir att skicka efter nåt billigt på Ellos på rea :-)



Tack för idag! En alldeles vanlig dag.

4 kommentarer:

  1. Hej vännen vad ledsen jag blir av att läsa ditt inlägg =( jättetråkigt för Dej.
    Ring ring ring o terrorisera mailbomba och va besvärlig så kanske dom raskar på lite.

    Jag har massor av kläder att sälja, vissa kläder har till o med prislappen kvar. Vilken stil har Du?? Vilken storlek ??? Kan jag kanske hjälpa Dej.

    Maila mej =))))

    Pussar o kramar //Mia

    SvaraRadera
  2. Vad gulligt du är ! Jag har mailat dig :-)

    SvaraRadera
  3. Hejsan svejsan !! Hur får man till gadjeten "besökare" hittar den inte nånstans, hoppas det gick bra med kläderna själv har jag köpt en del på Kapp Ahl dom
    har ju 48-50 som jag o större om man behöver det . Kramar Susanne

    SvaraRadera
  4. Hej Susanne, jag vet inte om det finns en färdig gadget. Jag skapade en besöksräknare på susnet och sedan kopierade jag in koden i en tom gadget. Testa med det :-)

    SvaraRadera